miercuri, 5 aprilie 2017

Rugaciunea mintii

      Mai pregatiti-sufleteste- sau nu, ca de bucate nu ne gacem griji!- ne apropiem cu pasi...foarte repezi de zilele Pastelui. A Serii de Inviere. A ..Trecerii noastre de la Uman la Divin. Sau cel putin, simbolic o facem.

       Dar asta este dorinta- poate inca inconstienta la multi dintre noi- cea de a ne TRANSFORMA. Nu schimba. Ci transforma. Cu noi mirenii, mai e de lucru. Au reusit-o cei precum preotii cu har, maicile truditoare, etc. Ne va veni si noua randul. Cu rabdare.

    Chiar si asa, sau tocmai de asta, nu putem ignora importanta unei minti linistite. Organizate. Echilibrate. Si poate multi ne dorim dar nu avem  ?!? timpul necesar sa meditam mai mult, mai des; sa citim carti de vibratie inalta- pentru a ne creste propria vibratie-intr-un cuvant, am vrea mai multa implicare in propria crestre spirituala, dar nu ne prea iese.

    Va ofer un instrument extrem de simplu, la indemana oricui, fara necesitatea unei pregatiri speciale, fara necesitatea unei memorii deosebite. 

       Cand stati in trafic, la rand la supermarket, la benzinarie, chiar cand vorbiti cu cineva care va oboseste, va agita dar nu il puteti intrerupe, spuneti urmatoarea rugaciune, pe care personal am numit-o Rugaciunea mintii. 

      Pentru ca INTR-ADEVAR odihneste, calmeaza mintea, gandurile. Mi-am permis sa o numesc astfel, pentru ca este ceea ce am conceput, tot cautand solutii.

" Tata Ceresc, Tata Dumnezeu, mantuieste-ma pe mine Copilul Tau!"

        Nu este o greseala faptul ca am scris Copilul cu C. M-am referit la ceea ce suntem cu Adevarat. Copii Divini. Nu copilul uman. Forma umana. In acest fel, intelegand sensul rugaciunii, simpla litera C la inceputul cuvantului, ii schimba frecventa, ridicandu-l de la nivelul teluric, la cel astral-divin.

      Inainte de a  o invata pe de rost, fixati-va bine in minte aceasta explicatie. Ca se adreseaza Tatalui Ceresc, Copilul Divin din voi. Iar acesta, va ridica vibratia mintii si implicit a corpului fizic.

       Experimentati. Am primit opinii deja. Nu le redau eu. 

       O pot face beneficiarele insasi.

      Este un Aspect al Darului meu catre voi, cititorii blogului, inainte de Saptamana Mare.



PS Multumesc prietenului care mi-a facut cunostinta cu muzica pasarilor.


Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu