miercuri, 6 august 2014

      Zilele trecute, un prieten mi-a spus ca observa in jurul sau cum tot mai multi tineri de varsta 25-35 de ani sunt tot mai debusolati,  mai dezorientati, nu se regasesc. Intr-un cuvant, sunt in suferinta.

      Si mi-am amintit de prima mea postare in care am scris ca  intentia mea este sa ma adresez in  primul rand tinerilor cu varsta cuprinsa intre 25-35 de ani, intrucat o simt  cea mai vulnerabila. Este ca o generatie de "tranzitie": nici  puternica, luptatoare, rezistenta, bine definita ca cea de 50-60 de ani, dar nici "suficienta" ca cea de 15-25. Chiar se afla in....tranzit. 

    Veti spune ca "timpurile pe care le traim sunt grele, ca degeaba vreau eu sa-mi traiesc viata in acord cu legile bisericii, ca nu pot de ceilalti din jur". Dar poate ca nu ai ales calea buna. Cand "iti pui ceva in cap" si vrei cu toata fiinta ta acel lucru, depui efort sa-l obtii. Cand mergi pe ideea "am sa vad, ma orientez eu, ma descurc eu cumva", la fel de sleampate vor fi si rezultatele.

      Poate ar trebui sa plecati de la ideea ca puteti face tot ce va doriti si sa aveti si rezulate, daca, dorinta voastra este in acord cu Planul Divin de Viata. Si veti sti ca asa este, dupa cat de usor vi se "deschid drumurile", cat de usor  rezolvati o situatie, cat "noroc" aveti ( de fapt vi se arata ca sunteti sprijinit, ajutat, vi se dau acele semne  care sa va incurajeze, sa arate ca sunteti pe drumul bun). Ca indicatoarele pe care le gasiti pe un traseu daca ati ales calea corecta a traseului. 

 Ma repet cu o informatie: in anii "85/86 cand am invatat despre fizica cuantica, am fost fascinata. Desi erau niste "chinezisme" de simboluri,  pe mine ma atrageau. Acum am ajuns sa traiesc aplicabilitatea ei.  Dar si voi o  traiti. Indiferent ca stiti sau nu. Pentru simplificare va reamintesc doar ca suntem fiinte magnifice de Lumina/Energie. Ca atare, orice lege aplicata unui sistem energetic, se aplica si in cazul nostru, al oamenilor. Cu cat va veti aminti mai des acest lucru, cu atat  veti fi mai atenti la ceea ce faceti celor din jur si ceea ce va faceti voua insiva. Nu ai nevoie de multe informatii de specialitate ca sa intelegi ca energia nu o "inchizi intr-un dulap" si  afecteaza doar pe corpul caruia ii apartine. Nu. Este asemeni aerului. Este pretutindeni si oriunde.
   O lege aplicata unui sistem energetic este cea a cresterii vibratiei. Crescand vibratia, creste frecventa si  astfel, sistemul "evolueaza". 

    La om, cresterea frecventei este similara sentimentului de bucurie, euforie, incantare. Intr-un cuvant, esti  fericit. 

  E vara. Natura ne ajuta prin caldura exterioara ce ne face mai  binevoitori, mai flexibili, mai deschisi. Folositi aceste zile pentru a va simti bine in mod constient. Si da, va puteti schimba "frecventa"  si prin zambetul pe care il adresati pisicii voastre, catelului sau....hamsterului vostru.

    Pentru cei din Ploiesti, va invit, vineri, 8 august la ora 17.00 la Biserica "Buna Vestire" de pe str, cu acelasi nume (dincolo de fosta "Maternitate" in zona "Pomului Verde"). Cei ce ati fost vinerea trecuta ati simtit beneficiile acestei intalniri. La fel, puteti aduce  putin ulei, putina faina si o paine. Din uleiul pe care il pastreaza pentru biserica, se intretin aprinse candelele din altar. Amintiti-va de pilda celor 10 fecioare si uleiul lor de candela si veti intelege importanta gestului.


 Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu