duminică, 3 august 2014

Transformarea / transmutarea

       Am mai spus ca niciodata (pana acum!) nu am stiut cu un timp inainte - o ora, o zi, mai multe zile, etc.-  despre ce voi scrie. Dar am stiut CAND trebuie sa scriu. 
        Asta s-a intamplat si aseara. Dar pentru ca era aproape ora 12.00 noaptea am amanat pana astazi. Am spus prin scris informatii care desi par extrem de simple, la indemana oricui, de foarte multe ori sunt greu de aplicat in viata  de zi cu zi. Si totusi....

    Ieri ma analizam, imi analizam gandurile, trairile. Cum fac asta? In timp ce curat ceapa, sau  fierb cartofi, ori dau cu aspiratorul, "privesc' in interior sa vad ce gasesc. Mai ales cand ma simt tulburata. Cand ma simt abatuta sau agitata. Caut sa inteleg ce anume mi-a declansat/ imi da aceasta stare. Nu stau in pozitii standard de meditat, nu-mi aloc un timp anume de analiza si observare- doar  daca nu este imperios necesar- nu caut locuri anume in care sa lucrez cu mine. Nu. O fac ori de cate ori si in orice loc pot. As pierde momente importante cautand sa gasesc un anume loc, o anume muzica, o anume imagine care sa ma faca sa ajung intr-o stare de echilibru interior si sa-mi permita sa fac "curat" in mine.

    Ieri imi rememoram iar si iar un vis avut cu o seara inainte si  a carei semnificatie nu-mi placea. Voiam s-o inteleg si mai ales, ma gandeam CUM? pot schimba semnificatia in asa fel incat sa nu mai faca parte din mine. Toata ziua nu am gasit raspunsul. Dar seara inainte de culcare, cand mi-am aprins o lumanare tip "pastila" ca sa adorm cu aceasta mica lumina odihnitoare ce calmeaza, m-am trezit ca rog- numind doi arhangheli- sa ma ajute sa TRANSFORM, sa TRANSMUT un tip de energie, in energie creatoare, care sa ma ajute  sa cresc, sa evoluez.

      Dupa ce mi-a "iesit" gandul, am simtit LINISTEA care confirma ca este bine ce-am facut si mai ales, AM INTELES ca ne sta in putinta fiecaruia dintre noi, sa cerem-sau sa facem singuri fara ajutor ( daca avem puterea necesara) - sa transformam ceea ce consideram "defect", sentiment  cu care nu suntem de acord, gand de care vrem sa scapam, sa transformam in  energie de inalta vibratie.

 Am inteles ca  varianta de a incerca sa "scapi" prin anulare a unei forme de energie, prin anulare a unui program  info-energetic, nu este corect. Pentru  ca ar insemna sa anulezi o Manifestare. Ce poti face si  este necesar a fi facut, este sa transformi tot ce este  intunecat si rau sau de vibratie joasa, in elemente de  vibratie energetica inalta.

     Asa am inteles si semnificatia expresiei biblice ca "Dumnezeu nu vrea moartea pacatosului (energie joasa) ci sa se intoarca si sa fie viu." (cresterea  vibratiei oricarei forme de energie).
    
    Asa mi-am amintit si ceea ce a spus in urma cu aproape 300 de ani Lavoisier, ca:"In natura nimic nu se pierde ci totul se transforma." Inca o dovada ca stiinta si spiritualitatea sunt doua Ramuri ale  Aceluiasi Pom.

      Anul 2014 este el insusi un an al transformarii. Imposibil sa nu vedem Semnele-chiar daca de multe ori nu le intelegem.

       Asa se exprima calitatea de co-Creator a fiecaruia dintre noi. Nun ne putem nega Originea.


Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu