luni, 28 iulie 2014

A vedea Sensul din spatele situatiilor......

     Am scris in urma cu cateva saptamani ca de multe ori, nu intelegem ceea ce se petrece in viata noastra si,  doar mai tarziu, intelegem SENSUL adevarat al situatiei.

       Pentru a va ajuta sa intelegeti ce inseamna a fi un bun observator al propriei vieti, pentru a vedea cat de subtil se manifesta Viata in viata noastra, va voi reda un episod  concret trait, despre cat de putin intelegem la "prima vedere" ce ni se intampla. Cat de usor putem fi derutati de ideea ca noi decidem in cunostinta de cauza ( si o facem, dar  motivul adevarat il intelegem de cele mai multe ori DUPA ce trece evenimentul).

Astfel: Prin luna  mai ii spuneam prietenei mele din Germania ca anul asta nu voi merge la ea. Ca am treaba, am alte cheltuieli. In iunie nu prea mi-am deschis mail-ul din lipsa de timp. Si totusi, intr-o zi de sambata (!) am simtit ca trebuie s-o  fac. Din multitudinea de mesaje primite mi-a atras atentia unul care reprezenta o oferta de zbor catre Dortmund (doar catre aceasta locatie) la un pret de sub 50 de euro. Si incepea oferta exact din  ziua in care as fi fost libera. L-am luat. Ma gandeam ca este concediul e care mi-l ofera Viata dupa o perioada grea traita. Curand am aflat ca era mai mult de atat.

   Am ajuns in Germania iar a doua zi, copilul de 3 ani al prietenei a facut febra mare, iar sotul ei a primit seara la ora 23.00, vestea ca tatal lui nu mai era  in aceasta lume fizica. Primul moment a fost de confuzie de sentimente: a sta cu sotia si copilul cu febra intr-o tara straina (sotia trebuia sa mearga si la serviciu dimineata urmatoare ) sau a se duce in Romania la inmormantarea tatalui. Grea decizie.

     Prietena mea a fost cea care a vazut solutia: mergi acasa pentru ca nu sunt singura. Si asa am inteles sensul venirii mele la ei. Sotul prietenei s-a intors cu o zi inainte de plecarea mea. Deci, toata perioada in care el a fost in tara, sotia si copilul lui au stat cu mine.

    Vedeti cum sunt firele legate  intre noi? Ca sa nu mai vorbim de faptul ca inainte cu o luna, copilul se trezea noaptea la ora 23.00 si incepea sa planga speriat. Mama lui m-a sunat sa ma intrebe de ce se intampla asta. I-am spus ca sufletelul lui stie ca urmeaza sa se intample ceva dureros. M-a  intrebat daca lui i se va intampla si i-am spus ca nu. Simte la nivel de suflet despre suferinta altui suflet, nu a lui. Si la acea ora a primit telefon tatal sau.

    Vazand lucrurile din perspectiva colectiva, vom intelege responsabilitatea fiecarei actiuni a noastra pentru ca este legata de toti cei din jur. Poate ca sunt oameni de care nu ne place; dar nu doar de ei suntem legati. Si de cei dragi noua.
   
    Privind astfel lucrurile poate ne vom gandi de doua ori cand vom lua o decizie pentru noi si cei de langa noi.


  
    .


     Acum vreau sa va anunt ca timp de 2 saptamani (cat dureaza Postul Adormirii Maicii Domnului), in cele doua vineri -pe 1 si 8 august - la Biserica "Buna Vestire" din Ploiesti, preotul pe care l-ati cunoscut va  oficia Slujba de Sfantu Maslu, incepand cu ora 17.00.

   Cei care ati fost la slujba de inceput de an si stiti cum s-a desfasurat, va anunt ca veti fi martorii unui eveniment  deosebit. Asta pentru ca merg pe ideea de a valorifica la potentialul optim fiecare asemenea situatie/eveniment in aceste timpuri speciale. Sa folosim cat se poate de mult tot ce ne poate fi de folos in asemenea momente.

   Va astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu