duminică, 27 iulie 2014

A multumi.......

      Astazi, duminica, 27 iulie 2014, am gasit o mica agenda  in care in urma cu cateva saptamani notasem cateva motive pentru care  ii pot multumi Vietii.
 Si am gasit  scrise, 47 de motive. Acum as extinde lista. 

       Erau inscrise in ordine cronologica-asa cum mi-am amintit de ele. Si am vazut ca am scris  evenimente care mi-au creat cu adevarat bucurie, multumire. Spre exemplu am notat despre prima  mea pereche de pantofi GUBAN cumparati din banii de bursa  ca student. Pentru a intelege si cei mai tineri ce inseamna asta, am sa spun cat costa  in 1984 o pereche de asemenea pantofi- marca cea mai scumpa si mai cautata la noi in tara, erau 375 de lei. Mai diferea putin pretul in functie de model-pantof infundat sau  sanda/ori pantof decupat. Am dat 450 de lei (retineti ca  un salariu de 1250 de lei era un salariu bun, iar 500 de lei  era cartela de masa pe o luna la cantina).  

    Astazi, as  spune ca mai am doua motive de a multumi: pentru ca am reusit sa vindec o frica-sau sentimentul de frica  in structura lui  initiala- si un sentiment de vinovatie. 

   Astazi, duminica, am reusit  cu sentimentul de vinovatie. De  3 zile nu-mi gaseam locul. Ma trezeam  cu un gol in stomac-semn clar la mine ca o emotie este aproape de "suprafata" si vrea la .....lumina. Vrea vindecata. Mi-am  "educat" si rugat corpul, ca atunci cand o emotie imi poate face rau, sa n-o lase sa  intre adanc in  suflet si sa cronicizeze. Sa  o pot identifica si vindeca. In aceste conditii,  stiam ca ceva nu este in regula dar nu stiam ce? pentru ca nici nu aveam puterea necesara de a lua atitudine. Atat de puternic eram prinsa.

    Si cautam indicii in afara. Cautam sa vad daca imi vine vreo idee  prin  mijloace exterioare. Si la un film "Mananca, roaga-te, iubeste" care a fost azi in reluare, am  citit o replica data Juliei Roberts " Poti sa te ierti?"  Si atunci am simtit cum ghemul din cosul pieptului parca s-a facut deodata mai mare. Si am inteles unde trebuie sa lucrez. Nu am facut un EFT (Tehnica de eliberare emotionala pentru ca dura prea mult iar eu simteam ca explodez). Asa incat am aplicat o metoda draga mie (si multi din cei ce-au lucrat cu mine au  simtit eficienta ei) asa-numita "Oglida Magica". 

 Lucrand de-a lungul timpului am constatat ca in Oglinda Magica, vin "la intalnire" cu tine  aspecte ale tale din aceasta viata sau  chiar  din vieti anterioare, sau sentimente ale tale din  perioada maturitatii sau  imagini/aspecte/sentimente ale tale din copilarie ( te vezi copil la 5-6 ani sau chiar mai mic).  Stiu ca in ciua durerii de cap- ma durea-simteam ca ma doare "creierul" in spatele cutiei craniene la nivelul fruntii- am continuat pana am simtit  ca s-a rezolvat. De aceea spun ca pentru a te vindeca iti trebuie SINCERITATE fata de tine si CURAJ sa faci ceva pentru a te vindeca. 

 Dar si pentru aceste  momente ii sunt recunoscatoare Vietii si  daca as trai toata viata numai pentru a multumi, tot nu ar ajunge. Acum inteleg pe cei ce practica Yoga Adoratiei. 

      Va doresc sincer ca fiecare dintre voi sa gasiti  zilnic cate un motiv pentru care sa multumiti Vietii si veti trai direct Miracolul Existentei si Manifestarii Ei.






      Un  motiv pentru a multumi Vietii este si vocea, emotia pe care a oferit-o sufletului pe care noi l-am cunoscut ca fiind Enrico Masias si care ne-a marcat  la nivel subtil  dezvoltarea emotionala.


      Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

 sapphires 7



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu