marți, 12 mai 2020

Cum ne influenteaza Terapia prin cuvant


Continui seria declaratiilor facute de oamenii cu care in ultimii ani am lucrat.  Fie ca si-au rezolvat subiecte strict emotionale si de atitudine, fie ca si-au rezolvat probleme de sanatate. Atunci cand emotia era prea veche si a ajuns sa se manifeste in plan fizic.

E. M. (34 ani) "Terapia pentru mine a început încă de când v-am cunoscut și nu am știut la acel moment cum avea să se schimbe viața mea, care pe atunci era intr-o perioada plină de  furtuni si vijelii.

Din primele discuții am inceput să înțeleg că este nevoie să ies din carapacea sub care m-am ascuns,  că  nu sunt singura in acea situație și depinde de mine cum aleg să îmi îndrept, sau mai bine zis să  accept greșelile din trecut și mai ales să fac ceva cu viața mea si să  nu-mi mai plang de milă. Cu ajutorul Dvs . am cunoscut oameni cu situații similare, care au contribuit cu sau fără voia lor, la schimbarea mea. Le Mulțumesc pe această cale.

Am învățat să îmi ascult intuiția, să privesc în interiorul meu și să spun/să fac ceea ce simt, să  am curajul de a acționa. Să cer ajutorul si ghidarea îngerilor în acțiunile mele. Să cer ceea ce este bun pentru mine și cei din jurul meu.

 Să identific și  să  vindec sentimente de frică , furie, neputință din copilarie și nu numai ( încă mai identific/lucrez aici). Să mă iert, accept pe mine cea din trecut și să îi mulțumesc  celei ce am fost.
Dar totodată  că  este nevoie mai întâi să dai, ca apoi să primești. 

Așa am luat decizia de a pune capăt unei relatii toxice și să divorțez, să privesc înainte cu speranță și să îmi cresc fiul cum pot mai bine. 

Am început să mă simt liniștită sufletește, lucrurile au început să vină de la sine odată ce am revenit pe drumul meu, este drept sunt zile bune dar și zile mai puțin bune, in care starea de spirit nu este una foarte bună, însă de multe ori este suficient să ne auzim la telefon, ca aceasta să înceapă să se schimbe in fracțiune de secundă. 

Faptul că am început să lucrăm împreună, ca voluntar sau angajat, pentru mine a fost un Plus, am învățat lucruri la care nu m-am gandit niciodată, am interacționat cu oameni minunați, am participat la cursuri, conferințe, forum-uri, toate au contribuit atât la dezvoltarea  personală, cât și la cea profesională alături de Dvs. 

Pot spune cu sinceritate că sunt ceea ce sunt azi datorită Dvs.
Vă Mulțumesc încă o dată pentru tot, dar mai ales pentru că  faceți parte din viața mea și m-ati ajutat să am încredere în mine.
Vă iubesc!❤

Un comentariu:

  1. După căsătorie, viața mea a fost atât de grea, încât soțul meu a început să urmărească alte femei pentru că nu i-am dat un copil după ce am așteptat câțiva ani. Mi-am văzut căsnicia dispărând. Am făcut tot posibilul pentru a schimba situația, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, un vindecător spiritual. Dr DAWN mi-a salvat viața și căsnicia. acum am 3 copii. Sunt recunoscător Dr. DAWN și de aceea îmi las mărturia oricărei persoane care suferă de probleme conjugale și de fertilitate. E-mail de contact: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp:+2349046229159

    RăspundețiȘtergere