miercuri, 29 martie 2017

Revenire

          Am reusit dupa 2 luni in care nu mi-a fost -sau nu am mai tinut minte- recunoscuta parola, sa  o  schimb cu una noua. Ce este deosebit in asta? Faptul ca de o saptamana m-am rugat de cateva prietene sa ma ajut sa-mi recuperez parola sau ma ajute sa creez alta. Nu a iesit nimic! Cum s spun, nu s-a legat nimic.

     In seara asta, dupa ce am acordat ajutor cuiva bolnav, cand am deschis blogul si nu mi-a recunoscut parola, am reusit din prima sa obtin alta noua.

      Cum spun tot mai des in ultimul timp: toate au un timp al lor. Da. TOATE se petrec atunci cand le vine timpul.


     Ati sesizat cate accidente au avut loc de la inceputul anului, prin foc? Masini care s-au ciocnit dar care au si ars. Si toate cu victime.

       Prin analogie: daca Ingerul Pamantului este suparat pentru cum folosim ceea ce ne-a dat, Ingerul Apei la fel; daca am vazut efectele rugaciunii catre Ei, printr-o simpla analogie, nu inseamna a Ingerul Focului se revolata?

   M-am gandit de aceea, ca vineri, 31.03.2017, la ora 21.00 ora Romaniei, sa ne intalnim in nou in astral la nivel de gand, pentru o rugaciune catre el. Voi scrie in timp util rugaciunea, acum doar o anunt, pentru a avea timp sa afle despre ea cat mai multi dintre cei interesati.

  Va las acum in compania unei melodii ..vechi si foarte actuala.


                      Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu