marți, 3 mai 2016

Pentru noi si stramosii nostri

        Era necesara o ...pauza dupa postarea in care mesajul era: "semne cautati pentru a va trezi?"

      Hristos a Inviat! Este salutul pe care comunitatea crestina il foloseste in aceste zile si pana la Inaltare. Adica, timp de 40 de zile. Apoi, salutul va cuprinde expresia:"Hristos s-a Inaltat!  Iar asta se va face pana la Cincizecime. Adica, pana la a 50-cea zi de la Inviere.

      Semnificatiile sunt clare, simple: Dupa Inviere, pana la Inaltare este necesar sa treaca tot 40 de zile, acelasi timp de  pregatire pentru a muri si a invia. Pentru ca Postul Pastelui, perioada necesara de curatare a cugetului si a corpului, este de 40 de zile. Numar ce semnifica- am mai scris- stagnarea in vederea unei  transformari/trecere de la o stare la alta -superioara.

       Pastele din ebraica veche de fapt, asta inseamna-Trecere. Ceea ce s-a intamplat cu Isus Hristos si se sarbatoreste in fiecare an, semnifica, simbolizeaza, trecerea noastra ca oameni de la starea de om uman la stare de Om divin.

       Prin recunoasterea, acceptarea jertfei Mantuitorului, noi ca oameni, avem posibilitatea  si ni se re-aminteste de Divinul/Divinitatea din noi. Ni se permite - suntem ajutati - sa facem mai usor drumul de refacere/reconstructie/recastigare a unui drept primit prin nastere ( a se citi Creatie) si pierdut de-a lungul vremurilor. Prin invataturile Lui, prin intelegerea pildelor Lui, noi putem atinge mai repede starea de Om divin.

     In timp si in plan fizic, urmeaza apoi o perioada de 40 de zile, in care Duhul celui ce a purtat numele de Isus Hristos, sa se contureze total si sa mai stea pe langa cei pe care i-a iubit ( apostolii, invataceii Sai) pana stie ca sunt pregatiti sa transmita oamenilor ceea ce au trait, au vazut, au auzit. Plecarea Lui de pe Pamant dureaza tot 40 de zile, perioada necesara noua oamenilor pentru a intelege ca El ne-a lasat toate instrumentele necesare pentru a ne regasi drumul catre Acasa. Catre Divinitatea din noi.

      La crestini-ortodocsi exista aceasta perioada de 40 de zile de a cinsti memoria celui decedat, ceea ce se imparte in numele lui este cea mai importanta pomana ce se face, dupa cea de la data ingroparii.

       Asta, tocmai pentru a arata rolul puternic avut in plecarea de la nivelul pamantului.

       Personal, am trait acest moment la data mortii tatalui meu. Am suferit dupa el pentru ca atat cat a fost in viata nu am reusit sa-i spun cat de mult il iubesc, cat al admir si ce inseamna el pentru mine. Intr-un cuvat, nu mi-am consumat toata energia personala pe care ar fi trebuit sa i-o ofer.

      In cele 40 de zile  dupa inmormantare l-am visat destul de des. Dar la un moment dat am visat ca ma imbratiseaza si plange punand capul pe umarul me,u si-mi spune:"Imi pare rau ca te fac sa suferi."

       In noaptea cand se implineau 40 de zile, am visat ca m-am dus la el la spital. Era un salon alb cu paturi  avand asternuturile albe imaculate pe langa perete. Ma uitam sa identific patul lui si ma indreptam catre capatul opus al camerei. In timp ce mergeam mi s-a spus ca " a fost transferat la un spital mai mare". Am alergat si am vazut cum se inchide o poarta prin care nu am avut acces, dar prin care am inteles ca a iesit el. Si mi s-a spus " Tu nu poti merge acolo."

       Am inteles atunci semnificatia celor 40 de zile de care vorbeste traditia crestina, zile in care sufletul celui decedat ramane la nivelul atmosferei pamantului, trece prin toate zonele si situatiile in care a fost cand era in trup fizic, iar la implinirea lor, pleaca mai departe, mai sus.

        In aceste zile pana la Inaltare, va sugerez sa va amintiti mai mult si mai des de mosii-stramosii vostri. De cei pe care i-ati cunoscut dar sa-i amintiti ca  generalitate si pe cei pe care nu i-ati cunoscut dar au existat. Fie fac sau nu, parte din familia voastra de suflete. Am spus de suflete si nu de sange.

      Familie de sange este cea in raport cu care exista o legatura de sange, familie de suflete, este cea in raport cu care aveti o misiune impreuna. Fie de sustinere reciproca, fie de datorie karmica.

       Multumiti-le ca au existat si datorita intruparii lor, ati ajuns si voi in acest moment pe pamant. Este sansa fiecaruia dintre noi de a fi in aceasta perioada de dezvoltare a omenirii, intrupati.

       Ei au mare nevoie de gandurile noastre iar noi, avem mare nevoie de sustinerea lor.

 Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu