sâmbătă, 12 septembrie 2015

Pentru frica de-a iubi

      Voi reda cateva cuvinte, pe care, va rog sa le cititi cu mare atentie si mai ales, concentrati-va pe mesaj. N-as numi chiar o rugaciune ce voi scrie, este mai mult o discutie tu cu tine, atunci cand te simti apasat, obosit de temeri , prins intre minte si ratiune, intre  tine insuti si societatea din care faci parte.

      Considerati-o o discutie cu voi insiva, atunci cand simtiti ca nu va puteti impotrivi sentimentului de iubire dar statutul vostru social/familial/financiar/religios, etc, va impune(?) altceva.

Spuneti-o  si insistati pe cuvintele care va aduc mai multa suferinta. Cele care va dor mai mult. Pentru ca doare, faceti-o. Pana simtiti ca intervine linistea interioara. Atunci, veti sti ca sufletul vostru s-a facut ascultat, ca i-ati auzit vocea. Acea liniste va va da si soluti. N-O CAUTATI RATIONAL! Nu incercati sa gasiti o solutie inainte de a va fi gasit linistea.


       Stiu ca de frica de a ma manifesta asa cum sunt cu adevarat, mi-e teama. Mi-e teama ca nu voi fi iubita daca nu ma comport intr-un anume fel. Mi-e frica sa nu fiu judecata. Mi-e frica de imaginea mea in fata oamenilor. Mi-e frica. Mi-e frica, si-mi recunosc frica. Mi-e frica sa fiu eu insumi. Mi-e frica si ma mint. Ma mint si mint. Mint si sunt ipocrita. 

      Mi-e frica sa recunosc ca pot iubi pe altcineva decat omul  pe care ar trebui sa-l iubesc din perspectiva societatii. Mi-e frica sa ma deschid.

      Da. Recunosc! Recunosc, iubesc un alt barbat. Iarta-ma Doamne ca ma opun Tie! Iarta-ma ca ratiunea mea face un suflet sa sufere. Sufletul meu. Iarta-ma! 

       Stiu ca ma opun. Iarta-ma ca aduc suferinta sufletului pe care Tu l-ai creat. Si pe care eu il acopar de ratiune si prejudecati. Asa cum facem toti oamenii. Iti cer iertare Doamne ca m-am pus singura in suferinta. Iarta-ma ca m-am facut sa sufar. Iarta-ma! Iarta-ma!

         Iti multumesc.




        Melodia de mai sus am mai postat-o. Acum, am ales o varianta de videoclip. O prietena de-a mea va intelege de ce tocmai aceasta varianta am ales-o.

Astept sa ne Re-Vedem In Sfera Iubirii.

sapphires7


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu